Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Dec 6, 2010

Cicak & ular

Hoho. apa cerita pyqa nak tulis kali ni ? jeng . jeng . jeng . haha. actually , binatang ni lah yang pyqa tak suka sangat. kenapa ? ini kerana mereka telah membuat masalah dengan pyqa. haha. jangan salah anggap dlu. huhu. disebabkan mereka telah muncul secara tidak diundang , dan menyeludup ketika masuk ke rumah nenek pyqa. tanpa izin pula tu. haha.

cicak? yeah . berkulit berwarna coklat coklat . senang melekat . dan ada unsur unsur lain yang tidak di ketahui . huhu . ini kerana , cik cicak telah melekat di kaki pyqa . grr~ . terrible sangat time ue . masa tu pula , time nak mandi . haihh . simbah guna air sejuk lah . huhu .. kenangan yang tidak dilupai adalah ketika bermandi dengan cik cicak .

ular pula? hoho . peristiwa yang amat serius yang pernah berlaku lah . adeiih . time tu ular ue menyelinap masuk ke dalam rumah . sampai satu tahap , uncle pyqa terbangun . so , dia keluar . tengok tengok ular dah naik tangga berdekatan dengan pyqa tidur . alhamdulillah . selamat . tak ada apa apa berlaku . dan ular tu pun dah 'selamat' di kebumikan . huhu .. (tu lah . pyqa dah suruh keluarkan ? degil lagi .. huhu )

-peristiwa yang ku alami sendiri woo.. agak panik bila kena berhadapan dengan benda benda yang kurang biasa kita buat kn . hoho . ni bermaksud ; sediakan sebatang kayu , sebelum berlaku .. hehe

No comments:

Post a Comment