Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Dec 29, 2010

In memory

Hoho , rindukan aku mase aku kecik kecik dlue . memang tak di sangkal yang aku akan tetap besar jua . (besar ? oke . aku akan dewasa) ngee~ selak punya selak , jumpa gambar lama . gambar lama , memang belum high kualiti lagi .. bukan bermakna yang lama tu kuno . wee~ cth yang boleh diambil , lesung batu . perghh ! buat sambal ketuk sure sedap dari blend . haha .

Gambar kat bawah ni ketika umur aku 5 tahun , holiday kat Genting . malang sekali , umur ku TIDAK dibenarkan bermain rooler coaster dan sebagai nya . yeah . malang sangat .
haha ! this is me ketika umur genap 5 tahun .. ngee~
haha .


gambar kat bawah ni , aku holiday dengan family ketika umur 9 tahun . ngee~ aku rindukan mase ni !
kat bawah ni , gambar aku dengan ayah . yeah .

ni aku ketika umur 9 tahun . haha .
venue : melaka kot ! entah . lupa .

haiyyoo ! sekali berlalu , langsung tak berlaku . even sekarang aku dah jarang nak jalan kerana mama pun busy exam , aku busy dengan sekolah . tak ada masa lagi nak outing dengan mereka . nak tak nak , bila shopping , melawat orang orang yang tersayang jep laa.. hee =)
dapat hangout dengan mereka dalam nightmare aku pun best ! dapat imaginasi lagi jelas . aku nak terbang kah , nak terjun kah , aku akan tetap berjaga juga .. huhu .


*sampai sekarang ter-mimpi kan david archuleta tu abang kandung aku ! ngee~ . besst dapat abang cam dia . 

No comments:

Post a Comment