Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Dec 26, 2010

Kaki & shopaholic

Kenapa dengan kaki ?? paling berguna buat aku of course , tidak lain dan tidak bukan "kaki shopping" , "kaki makan angin" (kadang kala "kaki naik angin".hee) , "kaki jalan" dan seumpama dengan "kaki kaki" tersebut .. huhu . 25 december 2010 . tarikh paling bermakna . disebabkan tarikh tersebut , dapat lah aku release tension sikit .

bermula dari jam 2 petang , aku melawat dahulu aunty aku kat skudai . but , dia takda . hubby dia dengan cousin aku je ada .. hee =)  nak buat program , family members sure tak cukup , jadi , aku tolong lah sikit buat makan petang . huhu . after je aunty aku balik office , aku excited nak 'hangout' dengan family . operasi pertama , dah ronda 1giant dekat plentong , but masih tak dapat barang yang dicari . penat dan malas nak cari jauh jauh . singgah sekejap kat plaza angsana . ngee~ . aku tahu nak beli apa . wahh ! about 1 hour and 30 mins , dah settle . benda yang mengarut aku beli .

why ? why ? why ? (adeiih . dah macam why why love pulak !)

caps - aku pakai tudung laa weyh . macam mana nak pakai cap .. hah . di situ dah menunjuk kan aku beli benda yang merepek . hoho .. *ayah aku kan lelaki , bagi jee laa =( . nak buang cap nike , sayang ..

bags - tak ada masalah . suka kumpul bag . cuma , jika terlampau banyak , pening sudah nak pakai yang mana ! *takpe . adik adik boleh pinjam , sharing means loving .

tee-outfits - not at all . useful things i had . nak kelihatan agak muslimah , kena kan dengan cardigan. limited edition , agak sopan juga . baju nya labuh smpai ke lutut . love to wear ..

perfumes - from secret garden . dari sumber buah buahan . boleh di bawa solat .. not a probss !


See ? totally , nonsense things i made .. family juga beli benda yang merepek . totally between 1k . terkaku bila aku dapat tahu jumlah harga tersebut . ngee! made it useful ..

*be someone gratitudes ..

No comments:

Post a Comment