Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Jan 2, 2011

1st Day

Urghh ! banyak benda aku kena ambil risky ! 3rd Jan 2011 . paling malang sungguh lah dalam hidup :P

Pagi , naik bas . causing mama bulan 3 dah busy dengan dia punya agenda .tak sampai sekolah , "jam" di tengah jalan . walawey ! dah nak sampai sekolah , ambil jalan "shortcut" ke sekolah . kaki . jalan .. jalan.. dan jalan.. sampai satu lorong , oke . jalan ramai ramai sampai sekolah . hwa5 . tiba kat sekolah pulak , mencampakkan senyuman. well . dah lama dah tak masuk sekolah . spt ketika aku menjadi "junior" last year .

kesian pulak aku pada kawan baru aku last year , mira . apasal lah budak budak yang dulu sekelas dengan aku langsung tak ambil tahu pasal dia . nasib dia jumpa aku . aku bawak dia pergi tapak perhimpunan . terserempak pulak dengan "madam" . fuhh ! ambil berkat jumpa dia . madam pulak dapat tahu aku dapat tawaran jadi pengawas . aku dah TERreject masa daftar aritu . rasa sesal kalau tak ambil . masa assembly pulak , aku rilek je spt budak yang baru lepas dr tekanan jiwa di kira spt bru lepas kuar hospital permai . hoho . bangga lah sebab dah tak lagi junior . tup..tup.. masa nyanyi lagu kebangsaan , kembar aku "miza" . tarik keluar tapak perhimpunan , suspen gak takut kalau kalau aku memekak tetiba . ouh . suruh jaga tempat tu dari sebarang gangguan bunyi yang budak budak ni buat . means aku jadi prefect .

2 jam berdiri !! kaki ni spt dah tak boleh berfungsi nak berjalan . tapi time tu jugak aku suka . tarik tarik budak yang tak ikut displin . haha ! sampingan buat masa sekarang , kena kawal pintu masuk sekolah . macam "dashboard" kena jaga kat situ . masuk kelas , angkat meja dr bangunan form6 . masa belajar , menguap bagai . tahan je lah ! masa guru kelas masuk , dah macam nak gaduh pulak aku dengan budak laki kelas aku . brr~ tak bagi respon walaupun suara aku dah cukup lantang tuk diperdengar .
yeah ! penat lalui . ni tulis pun paksa diri dari tergelak sensorang dalam bilik terkenangkan nasib aku ari ni .

*the most year aku agak dislike . guru yang ajar aku masa junior , ambil aku balik time form3 . err~ lagi 1 year lagi . sabar sabar .

No comments:

Post a Comment