Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Jan 10, 2011

Ouh awak !

Awak .. saya ni sakit haty sangat dengan awak . awak selalu buat saya menangis dengan tetiba . kadang kadang saya sendiri tak perasan yang air mata ni sudaa bergenang nak menitis ke lantai . huhuhu ="(
Saya tahu lah awak tu cute , comel , kecil jee . tak macam abang awak , dah lah gemuk , besar , dan mungkin tak laku . tapi saya tak bermaksud nak sakit kan haty abang awak tu !

Dia selalu ada bila awak tak ada . abang awak tu tak ada lah buat saya menangis , meleleh air mata sebab dia ! =P  Disini saya nak cakap : bukan semua benda yang tak sempurna atau , terkurang perkara yang sikit dari pandangan mata kita ..

Awak memang saya tak suka tahu !!! biar lah awak nak jealous ke hape oke ? =) abang awak , cik bawang besar , sedap dan ranggup . awak terlalu comel sebab awak cik bawang kecil atau nama awak , cik bawang rose sebab kecil jee . wee~ awak pun sedap untuk saya buat rencah nasi goreng saya kali ni !! =)

*hoho ! akhirnya sedap juga yeah =) ?

No comments:

Post a Comment