Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Jan 14, 2011

PBB

Zone bahaya . (Sue kena tangkap sebab pakai baju kem) . Officially , aku pun sepatutnya in charge bersama Sue . wee~( confirm balik ni gua bakar baju ni dalam oven !) bagi sesiapa yang pakai baju , bukan baju sekolah , confirm cikgu displin akan tarik . tapi , bagi aku , baik aku ber"muka ketat" dari nama aku tercalar dek sebab tu . tapi , aku malas nak berleter lagy pasal benda tu . menyakitkan hati aku setiap detik masa berlalu . hoho ~

PBB ? Persatuan Badan Beruniform . dari pengakap marin , berubah puteri islam .grr~ jauh nya pegi doe . bab bab lain tak payah tanya lah ! entah benda yang tak masuk akal jee aku dapat . permainan dan sukan , bola lisut , dikenali sbg softball . err~ aku yang aku tahu , aku mahu kan futsal sahaja ! wee~ dan aku dah plan dengan Sal . siapa Sal ? aku tak reti nak describe orang nya macam mana . woo ~

Tak sempat nak upload bahan yang ada . wee~ yang penting , sharp bulan 7 ada hari koko . confirm dah ada member or crew tuk main . (Aku dah excited . tapi , tak kan main berdua jee?) tengok jep lah budak yang sedang menyepak , sepak , tendang , skill mereka tuu . even , buat buat pandai main pun dapat merasa sepak bola tu sampai ke bumbung futsal tu kan ? =)

Tak mengapa . banyak lagy tahun aku boleh join . sayang sekali , mungkin sehingga 2012 sahaja ? wee~ untuk 2014 , aku nak amik addtion subject . bila aku sebut jee , confirm ramai tak percaya . B.Arab dan Tasawuf ? err~ budak yang mischivious macam aku , mmg tak percaya . tapi buat buat lah percaya .

No comments:

Post a Comment