Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Jan 5, 2011

Salah warna atau salah sendiri ?

Suasana pada waktu petang, pasti santai dan rileks sahaja . namun , disebalik itu ada juga yang mengambil peluang berjalan jalan , menapak, merayap dan lain lain . tapi , bagi aku ketika itu , emosi tidak berapa stabil . jadi , mahu sahaja aku memaki hamun sesiapa yang menegurku . dah senja ? apa tenung lagi ? balik lah !

Hoho . pada waktu nak senja sudah masa nak bersihkan diri dengan kata lain , mandi . sedang aku khusyuk memikirkan persoalan yang sering ditanya oleh diri sendiri dalam keadaan yang tidak begitu elok, aku langsung tidak sabar untuk menyabun badan . dan ketika itu ..

Aku tidak sedar bahawa yang mana satu shampoo ? mana moisture badan ? dua dua kelihatan berwarna hijau . sediamaklum mula mula aku sedar nak shampoo tapi , malang tidak berbau , aku mengambil moisture badan dan lumurkan pada kepala . berhenti seketika dan sedarkan diri di alam nyata ! oke . salah barang yang digunakan ! ketika itu , aku tergamam dan bengang sendirian di dalam bilik air ! =)

*rabun warna atau rabun bahan bacaan yang sedia maklum di tulis ? huhu .

No comments:

Post a Comment