Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Jan 2, 2011

Apa jadi ?

Suasana yang kelam dan suram dikala petang buat aku mahu terbuai sebentar bersama mimpi .. mimpi ..mimpi .. mimpi .. dan terus bermimpi .... tepat jam 3.37 petang , handphone aku menjerit jerit untuk di accept . tak boleh aku bersenang ! capai handphone dan memberi salam . tetapi ,.. apasal menjerit jerit lagi ? bukankah aku dah received call tu ? grr~ mata yang mengantuk boleh jadi fresh spt ikan yang baru makan umpan cacing ! one more handphone didalam drawer . oke . i get it ! nama yang tertayang bertulis "estienovija" . jawab dgn tenang serta beri salam .

Di pertengahan perbualan , ouh no ?! aku lupa tentang esok .. grr . terus sahaja aku mencampak kan handphone tu di atas katil . tak terfikir barangkali , mungkin handphone tu rosak atau terus Rest In Peace . grr . esok sekolah ? aku tak ready pasal keperluan .. ingat aku dah gelabah tahap gaban ? not at all . aku boleh sambung balik tidur yang tadi terhenti . hoho . menyambung mimpi dan nightmare sebentar tadi .. oke . aku terbangun dengan sendiri . tapi weird sangat , kenapa aku ni masih boleh berlegar legar tempat sama ? bantal begitu empuk memanggil ku lagi ?


Ouch ! Dumn ! arghh sudaa .. habitat yang serupa berulang lagi . jatuh katil lagi ? hishh .. adik aku bangun terus jadi deejay radio yang tak bertauliah disebabkan aku mengigau . main tarik tangan dengan kaki dia ? fuhh . tak sedar lah . sorry sesangat . 10 minit lepas tu , handphone aku menjerit . kali ni sure "estie" lagi yang call . huh ! message dari estie . oke .. reply dengan tenang tanpa perlu menerima bebelan adik aku .

*sebelum tidur , pastikan basuh tangan dan kaki untuk mencegah "penyakit" berbahaya kepada orang lain spt mengigau . hoho =)

No comments:

Post a Comment