Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Feb 23, 2011

Chill

Pernah buat orang yang mencintai kecewa ? Sakiti hati nya ? Lukakan hati nya ? Memanah jiwa raga nya ? (oke oke . terlalu banyak perkataan Nya . huhu) Sometimes , aku sendiri tak tahu apa yang aku dah buat hari semalam demi hari ni dan masuk ke arus deras kehidupan untuk hari esok . Kalau seseorang tu dah gaban sayang , cinta kat seseorang , banyak benda SENGAL lagi PELIK dorang buat . Cuma tak perasaan kot ~

1) Orang yang mencintai kamu tidak pernah dapat memberi alasan kenapa dia mencintai kamu . Yang dia tahu di dalam hatinya hanya kamu saja !

2) Orang yang mencintai kamu , tidak akan peduli walhal dia sendiri sudah punya kekasih . Baginya , kamu bahagia dan menjadi impian dalam hidupnya .

3) Setiap hari , masa , waktu , jam dan saat , dia akan sentiasa memikirkan kamu ! Cara dia meluahkan hanya dengan melalui missed call sehingga 77 kali atau , send message ayat sentimental walaupun pada ketika itu , sudah jauh larut malam .

4) Ketika kamu saja saja send message kepadanya , kamu tidak tahu bahawa dia sentiasa menanti kan kamu walaupun dia sedang sibuk pada ketika itu .

5) Orang yang mencintai , akan mengingati setiap waktu ketika bersama walhal mungkin sudah berbulan dan bertahun dan kamu juga sudah lupa perkataan yang kamu berikan kepada dia .

6) Orang yang mencintai akan memberikan sesuatu yang bermakna buat kamu dan jika dia tidak mampu , sebelum jam 12 tengah malam dia menanti demi mengucapkan "Selamat hari lahir" pada kamu saja !

7) Jika kamu check senarai INBOX handphone dia , pasti ada nama kamu yang tersenarai dan mungkin juga message yang sudah berbulan dan berbulan .

8) Segala gerak geri kamu , sering mencuri tumpuan dia kerana setiap masa dia mengetahui apa yang kamu lalui .

9) Kamu tidak mengetahui dengan perkataan , kamu juga mungkin menguris hati dia walhal dia sendiri rela dilukai melalui sebilah pisau dari dilukai di hati ..

P/S : Mungkin juga dia akan berasa lebih bangga kerana dapat mendekati orang yang dicintai . Tetapi , barangkali dalam bahaya kerana dia sendiri tidak pasti bila dia akan dapat orang yang dicintai itu . Jadi sebelum apa apa , just be chill je laa =)

No comments:

Post a Comment