Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Feb 25, 2011

Stability

Hari yang stabil kot buat aku . Marah . Kecewa . Sedih . Gaduh . Gila gila . Bengang . Suka suka . Macam macam jadi hari ni jugak ! Pagy pagy lagi , aku sudah dikejutkan dengan bingitan di dalam rumah aku ni . (nama nya pun bukan rumah ni , bagai muzium yang sedang berparti adalah lebih tepat) tengok jam jee dah pukul 6.20 ! Walawey . gelabah maknyah aku nak solat .. Then , baru teringat nak buat logo design for pasukan J'robik aku tu .. Huh ! Hentam krono jelaa apa apa yang aku rasa tak berapa menawan tu . Hehe .. Masa rehearsel plak , aku boleh TER bengang sebab salah step pusing gan potong ! Amik aku dapat ! Huhu

_______________________________________________________________________________________

Lepas je habis rehearsel , aku pergi tunggu falafal habis zapin . Sibuk borak borak gan eizzah , adek adella . Entah aku boleh tergerak hati nak pergi makan cendol kat gerai makcik tu . (huhu . almaklum lah kan dah sebulan tak pergi sana gan falafal !wee~) Okee . Ameer sudah boleh datang sekola time tu . Aku nak je ajak Sue pergy melantak jugak ~ dia kata ade tuition petang ni pulak ~! Adeiih . Last last pergi jugak melantak dengan mak dia ! Huhu .. Entah ape ape jela post aku kali ni .. Tapi yang penting , semua dah jadi ~ bak kata pepatah , terlajak perahu boleh undur , terlajak kata , badan binasa , tersalah pengetahuan , boleh diperbetulkan , tersilap perbuatan , ambil lah pengajaran ~ wee . (belum lagy keluar edisi kamus terbaru dari BESTA )

No comments:

Post a Comment