Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Feb 17, 2011

Tournament

Ptft ? Awal bulan Mac ni ada "chess tournament"  peringkat daerah kot . Entah . Last year peringkat negeri . Tak ambil tahu langsung pasal chess tournament ni .. Dapat tahu pun dah LAST MINUTE dari guru penasihat tu sendiri . hoho . Diikutkan dengan prinsip atau pelan yang hendak dilakukan , memang nak berlaku cuma pelan tu pula yang malu malu tak nak jadi .
 1st of all , semua kelas wajib hantar seorang wakil untuk VS. dengan kelas lain . Baru dapat "detect" budak yang sememangnya ada bakat main chess . (tapi kebanyakan budak budak ni suka main dota dalam FB) hehehe =)

Tapi kebanyakan apa yang berlaku , aku yang selalu "menang dengan dia orang ni" hoho ~ oppss ~ before salah faham , actually  menang pada kekalahan . nehhh ~ masih nak belajar sikit sikit . kalau aku terer sekali pun , confirm aku ta kan teringin nak join their tournament tu . hee benda ni lah yang aku hari hari "menonton" demi sekolah yang aku banggakan .


Benda alah ni la yang aku duk ngadap tiap tiap detik terluang
P/S : Hopefully dapat masuk P15 untuk chess tournament kali ni . hehe . kalau tak dapat pun , tak pelah . Atleast mencuba dari pendam kan bakat bakat memain chess ni . Amin ~

No comments:

Post a Comment