Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Mar 12, 2011

Alkisah aku dan dia

Begini lah cerita si dia dan aku yang sentiasa akrab walaupun di tempat tempat yang tidak sepatutnya dia berada . Bermula nya detik persahabatan , si dia telah dipertemukan dengan ku apabila seorang sahabat karib ku menyatakan hasratnya yang ingin menemukan aku . Pada awal nya , aku tak menyangka bahawa beliau akan menerima ku seadanya , namun , zaman dan masa telah merapatkan kami .. Setiap hari , jadi peneman hidup dikala sunyi , setiap malam berada disamping ku ~
 ____________________________________________________________________________

Didalam suka suka kehidupan aku , suatu hari , si dia telah membuatku rasa tawar hati dengan sikapnya . Masakan tidak , buatku selalu angin apabila time urgent , or dunia tengah kelam kabut , dia buat hal .. Aku sedar bahawa dia tak sesempurna yang lain . Aku masih menerimanya seadanya ~ Tetapi tidak bermakna aku menerima selamanya . Aku telah membuat keputusan untuk tinggal kan dia . Walhal , akan membuat hati nya luluh serta dirobek oleh ku .. Kini , aku telah jauh meninggalkan kehidupan lama dan mulakan yang baru . Dia aku telah simpan didalam laci . Bila ku buka kembali , terkenang disaat dia bersamaku bersama ..


Teettt.. Teettt... Teettt.. Tettt .. (dalam keadaan terkejut)

"Eh . Panjang betul usia kau ni kan cik handphone ? Aku fikir kamu telah tidak bernyawa lagi ."( lalu , aku campak balik dalam laci agar dia senyap kembali seperti dulu . haha ! agar tamat riwayat kau dan tidak menjanda lah handphone baru aku tu)

P/S : Begitu lah kisah aku dan si diaa .. wee~ macam cerita pasangan couple kan . tapi , tidak sama sekali .

Fieko Fiella

3 comments:

  1. ape seyh,,..suspen melampau!! ahahah

    ReplyDelete
  2. walaneh ~ gua pikir kisah kau ngan daus ! gimik melampau ' hahaha

    ReplyDelete
  3. scycha lutfi : haha ;D suspen lah best kan ? main perasaan orang yang membaca .

    nanot : cehh . gua kan suka buat gimik dan mimik muka yang comey . hoho ~

    ReplyDelete