Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Nov 5, 2010

Rindu ku setia .



Kau pergi tinggal kn aku ..
Betapa merana dan derita aku mengharungi detik-detik ini ..
Kau juga yg membakar semangat aku , kau juga yg telah memadam semangat aku ..

Kau jangan pernah melupai diri ni ..
Detik dan ketika ini ..
Aku buntu kerana kau sahaja yg memahami ku ..
Kau juga mengerti perasaan yg mungkin tidak diketahui oleh aku sendiri ..

Kau juga cukup indah di mata dan hati ku ..
Tak pernah terlintas di hati ku untuk melukai hati mu ..
Walau ku tahu , yg aku bukan jenis wanita idaman mu ..
Malang nya , aku sering kali ber paling arah pd dirimu dari diriku ..

Namun , detik itu tidak akan pernah mengulangi lagi ..
Kerna , satu untuk sekali dan tiada yang bisa memahami ..
Ku luka ,
Kerana kamu ..
Ku berpaling ,
Untuk dirimu ..
Ku derita ,
Hanya padamu ..

Ku masih ingat detik itu walau sudah menjadi sejarah dan hikayat kita berdua ..


P/S : Mengingati waktu yang aku sering tunggu dan mucul .. (Pd realiti , sekadar tk mahu blog aku berhabuk )

No comments:

Post a Comment