Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Apr 8, 2011

Artis mane ni ??

Baru sahaja ber "online" di Facebook "Wahh ! Tahniah kepada SMKL sebab dah pecah rekod lagi lagi pada 2011 yang sudah kekurangan atlet yang tidak kurang hebat juga !" Fuhh! Tahniah tahniah.. buat semua atlet SMKL dan juga kepada Falla ! (my beloved twinss) Tampaknya , satu berita yang cukup gembira buat semua umat SMKL ..

Namun , disebalik kegembiraan itu , terselit dan tersepit juga kegeraman pelajar Form2 yang buat PermataPintar di sekolah tadi . Line agak putus putus dan kurang "detect" . Jadi , kalau terputus , terpaksa ulang lagi soalan yang telah diberi . Kurang sejam ?? Tidak sama sekali . Aku buat pun lebih 3jam , siap pergi makan kat kantin , tolong cikgu , date dibelakang kelas .. Hoho . Tapi , masuk jugak ke kelas bila dah nak balik jee =)

Di suatu petang yang kesuraman dan bersendirian , agak bosan juga aku waktu itu , jadi buka lah channel 852 hitz dot fm nak hilangkan keseraman bersendirian tu selain ber "online" . Semua lagu tiptop ! mantop ! cuma tetiba ade suara yang tidak di undang kedengaran . Bunyinya " Easy come , Easy go " tapi artis tu boleh nyanyi " Ezzzy commee , Ezzzy goo ". Kalau pengkritik dengar ni , sure kena seranah . Sebab suara memang da tahap kritikal ..

Tetiba , adek aku ber" comment" . "Kak , artis mane yang nyanyi tu , suara tadah kaki semacam jee" . Aku membalas "Adeihh . Sampai aty kau kata suara aku tadah kaki ? Tu aku yang nyanyi laa doee~ " Terdiam adek aku . Lepas tu suruh aku makan ubat batuk 13 botol bagi betul kan suara tu . Hoho . Kejam punya adek !

P/S : Anda dilarang sama sekali bernyanyi ketika suara sedang serak serak berkahak , pasti ada yang attack anda balik ! Hoho .

Fieko Fiella

No comments:

Post a Comment