Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Apr 7, 2011

Tak suka

Fuhh ! Dah lama tak "merapu" dalam ni . Almaklum , demi menyimpan alunan suara dan sikap seorang guru sebelum tahap darjah Celcius tu mencecah ke tahap "hott" perlu lah berkorban banyak masa dan tenaga nak siapkan tugasan yang diberi . Tapi , disini .. Bukanlah nak kata tugasan tu senang atau mudah mahupun susah . Cuma aku tak suka 1 benda je . Aku seorang kuat cemburu . Benarkah ????

Soalan yang sentiasa berada di dalam kepala dan saraf otak aku .. Ada orang rimas , tak selesa dan macam macam alasan dan reaksi yang mereka bagi . Ecey , bagi ayat sadis plak aku ni . Err~ apa erk aku nak type tadi ? Kan dah lupa ! Eiii ~ Jangan lah call aku or message aku bila aku tengah layan otai ni ~ Spa``` kang . Ouh . Pasal jealous tu , hmm .. It's about kawan mesra aku . Entah lah dia tu , aku nak take care , serba salah . Nak control , aku yang salah . Sebab aku pun adek beradek makcek angkat tiri dengan sikap dia tu .

Adeiihh . Aku tak taw nak luahkan apa lagi .. Makin binggung kalau teruskan , makin merapu tulisan .. Just to say : Thanks Xaty, Falla , Nana , Miza dan orang orang yang dipercayai kerana sanggup menjadi pendengar yang baik dan cadangan , walaupun akan kena hit balik ! hehe .. Sayang a lot lah kat korang !

Fieko Fiella 

No comments:

Post a Comment