Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Dec 6, 2010

School Break

Ramai kanak kanak dan remaja sedang "enjoy" sakan . yelah . banyak aktiviti boleh buat tanpa halangan . huhu . tapi tidak buat aku . TIDAK . mengapa ? haha . banyak benda yang aku TAK BOLEH buat . huhu . masa yang aku habiskan TERbuang gitu jee . huhu . tapi , akhir akhir bulan 12 ni . aku dilema . dengan siapa ? cik EXAM . haha . terima kasih yeah cik exam . kerana sudi hadir di hidupku . dapat lah aku selak buku buku yang sudah 3 minggu aku biarkan . hehe . tapi , before a month exam , aku dah MENG-hafal dan MEN-tela'ah isi kandungan buku buku tu . huhu . hm . baru je nak planning pergi KEM . aduyai . teringat kat cik exam pula . so , tahun ni , the year ends with exam without camping . grr~ . huhu .

SELAMAT CUTI SEKOLAH !
-jangan lupa buku juga yeah-

View Image

No comments:

Post a Comment