Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Feb 27, 2011

Dilema

Susah kan bila dilema ? Semua benda dalam kehidupan ni mesti ada banyak dilema ! Kenapa tidak ? Ini kerana banyak benda yang difikirkan dan harus membuat pilihan yang tepat . Silap sikit , pandai pandai lah cari penyelesaian . Terlalu banyak benda yang sedang aku dilema sekarang . Tentang pencapaian akademik mahupun kokurikulum masih merisaukan aku . (pergghh~! awat ayat aku hari ni lain mcam je? Yea yea )


Huhu . Aku dilema dengan d.a.p . apa d.a.p tu ? Huh ! Cikgu sivik aku ajar , "Di Alam Percintaan" weet weet~ tapi aku rasa malas pulak nak huraikan d.a.p tu ~ aku sendiri pun sudah sakit haty . Lagi lah mahu hurai kan right ? ^^ anyway , aku suka sangat sebab ada orang yang mengubat jiwa aku yang dah robek dek kerja harimau yang mencakar .. wee~

P/s : ptftt ? it's already a month with him ! suka suka . hehe


Fieko Fiella ..

No comments:

Post a Comment