Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Feb 18, 2011

Entah

Ini kisah aku dan si dia
Dulu janji kata sehati sejiwa
Sekarang pula lain cerita
Cari penyelesaian atau biarkan saja ..

Aku suka bila dah ada yang empunya
Namun risau juga adakalanya
Hati tak menentu nak berkata
Jadi aku menangis sorang sorang jela

Engkau ketawa aku berduka
Kerna cerita ni bukan aku yang reka
Semua terjadi kerana ketiga
Engkau bikin panas buat muka selamba

Setiap masa ini yang ku nantikan
Bila aku tegur kau kata aku perasan
Tika aku diam kau kata aku tak ada perasaan
Aku bingung jadi aku layan

Bila dah terima panggilan
Aku rasa tersedu dan terkilan
Sanggup tunggu aku di kaki jalan
Tak nak buat aku serba salah kan ?

Makin lama aku tak ambil tahu
Semua cerita pasal kau dan aku
Orang tanya aku jadi kaku
Aku kaku sebab jemu


Balik rumah bagai nak pengsan
Sakit otak bila di fikirkan
Ketiga muncul bagai halimunan
Habis retak hati ku kau hancurkan

Tak apa aku sedar aku siapa
Tak tinggi tak rendah tapi masih manusia
Tak juga hamun macam gorilla
Sabar lagi baik dari masuk hospital gila

Begini lah kisah aku dan si dia
Mungkin berakhir tak kira masa
Jadi mari kita tunggu saja
Bila dah terjadi tinggal umumkan pada yang ketiga

Engkau bangga aku lagi suka
Kerna kau masih ada yang ketiga
Namun aku juga ada yang punya
Bukan dua atau tiga malah yang kelima

Dia hebat , gagah tapi kurang perkasa
Setakat jaga sorang tak kan tak terdaya
Tiap minggu borak sembang sejam lamanya
Senang faham walau bergaduh apa kurangnya

Hee =)

P/S : Tiada sesiapa yang berkenaan . Saja saja meng'post' this item . wee~ Entah II akan disiap kan dalam beberapa masa yang terluang . hoho ~

This is the real of me .




No comments:

Post a Comment