Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Feb 28, 2011

Bas

Seperti biasa aku akan menapak dari depan rumah aku sehingga depan rumah nanot untuk menaiki bas . Jam sudah menunjukkan pukul 6.40 , huh ! Terlalu lewat untuk aku ! Berlari bagai dikejar kongkang gila . Nasib di sisi aku . Tak ada lah terang sangat pun kan . Matahari masih mengeliat nak bangun . Jadi tiada sesiapa yang lihat aku yang agak skema pagi tadi . Tidak serabut or muka ku bak kuih serabai yeah . Okee ~ lambat adalah tidak elok sama sekali untuk menjadi pengawas yang dedicated . huhu . *untuk hari ni aku nak perasan sikit kot* Bukankah perasan itu lebih baik , dari selalu merendahkan diri yang selalu di kategori kan rendah itu tanpa berusaha untuk muhasabah diri sendiri ? *huhu . tu kalau aku lah . Sebab aku selalu kena buli . Huhu . orang lain , cap jari nampak je sama , tapi semua orang lain cap jari~!*

 Gelabah maknyah aku dengan nanot nak sampai sekolah . Atleast kami tak perlu lah kena denda berdiri di sisi dewan perhimpunan itu ! Hoho . Jika hari esok , buat hal lagi , nothing to say ! Kalau cakap skuk , confirm orang yang tengah baca skuk memikirkan bahawa BM aku fail . Cakap pasal exam , next week sudah exam ! Hoho . Just paper 1 . Dan bila Math , siap sedia my girlly , Casio  =)

No comments:

Post a Comment