Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Feb 1, 2011

In an Island =)

Woww ! Gorge ! Satu hari yang menarik untuk aku relax all the day tanpa gangguan sesiapa ! Yeahh .. Baru berkemas untuk berlepas ke suatu destinasi yang aku gemar dan "obses" nak ke sana . Pulau Sipadan ! Tetapi beberapa saat sahaja lepas aku menonton Anda Ada 60 Saat memang betul betul merubah apa yang berlaku kat depan rumah aku tu .. Pewwitt ! Chanteq sangat ! Sebuah kereta BMW (series berapa aku tak pasty ) tersadai nun kat sana . Hoho =)  Ku sangka kan aku punya , tapi , ternyata bukan hak milik aku .

Berbalik pada story aku nak terbang ke Pulau tu , belum sempat aku nak departure kat Senai . Ni huh yang berlaku .. *tatapan untuk semua ..


Jambatan Kota Tinggi


Bandar Kota Tinggi
1 February 2011


Jalan Yusof
( Kedai deretan Jam & Kek )

Huh ? Ptftt ? Tak perlu pergi Pulau Sipadan . Kerana di depan rumah aku , sudah menjadi sebuah Pulau .. (near to my home) Haha ! So , Pulau Sipadan cancel . Going to the nearest Island . Btw , aku ada masalah sensitive pada kaky . Jadi , hantar kan sahaja orang orang untuk snap picture picture ni ! Wee~ thanks lah pada Beloved Mama Zai sebab snap this picture for your lovely daughter . hehe =)



No comments:

Post a Comment