Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Jan 15, 2011

28 Jan

Hari jumaat . penghulu segala hari . 28 Jan 2010 amat bermakna bagi aku . sebab aku terpaksa involved dalam satu acara sukan ! err~ bukan 28 Jan actually , 24 Jan 2010 . kenapa ? for first time , aku pengsan tengah padang . urghh ! muka ketat jep sambil kena puji dengan jijie . suruh aku keluar trek .. tapi , aku rilek jee keluar trek tanpa sound dia balik ! wee~

Dengan segera , it's better aku pergi kantin dari jadi boneka baru departure. wee~ dengan serabut , sampai je , aku beli mineral water . sebab air yang aku bawak dah totally habis aku telan . since member aku lemb sangat , harungi jugak barisan budak bakal senior tu .. "psstt ~! name siapa ni dek ?"  malas nak layan , dia tanye aka yang kenal aku . oke . dah dapat name aku . and now , follow aku sampai ke kelas . now what ? number phone . adeiih . aku tak pasti siapa yang nak , maybe aka tadi tu . dengan berat tangan mencapai , bagi jelaa ..

apa name dia ? umur berapa ? apa ? apa ? mengapa ? salah ke ? err~ till now , masih kawan . (kawan ? wee~ ada gossip mengatakan aku couple dgn dia? wee~ tak kisah laa.. tak betul ) dan 28 Jan 2011 , cukup lah setahun kenal . bergaduh . bermasam muka . salah faham . gelak tawa . kongsi masalah . wee~ dan 1st time aku berkawan dengan umur yang jauh 3 tahun ni , masih keep in contact . woot woot

No comments:

Post a Comment