Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Jan 17, 2011

Azam

Tepat jam 1.10 tengahari , semua murid bergegas untuk balik ke rumah , walhal yang nak tunggu vehicle sampai pun mengelabah takut tak ada tempat duduk . tapi aku pada waktu itu , jalan sendirian di kaki lima blok form5 . aku tak tahu mengapa aku disitu , tujuan yang tidak tepat ! tika mahu lagi langkah untuk sampai di hujung kaki , terserempak aku dengan nad . thanks so much , sebab bagi aku tujuan yang betul ketika itu . balik dengan cikgu zahura , ouh oke . the one aku adored . wee~


huk3 . after that. turun je kat tangga berdepan lab form4 , aku dah syak tu kereta beliau . wee~ tak nampak dia pun , tapi aku nampak ? zaki . huhu . entah cam mane dia boleh muncul di situ . selama aku menaiki kereta cikgu zahura (since masuk ahli gaya hidup sihat) , aku mengaku sejujurnya yang aku memang mulut kepoh . wee~ selalu buat kacau bilau dalam kereta . tapi , pada hari ni .. aku kaku . tak berkata apatah lagi berbicara . mungkin azam tahun ni aku dah memang nak jadik pendiam kee ? err~ mungkin ;lah . hehe . bila cikgu diam , nad buat hal dia , zaki .. memandang ke arah luar kereta . dan aku ? spt boneka baru lepas departure . entah aku tak tahu tetiba jadi senyap begitu . ouh . azam aku tercapai juga ! jadi seorang budak yang pendiam ! wee~ amin . alhamdulilah .


cikgu zahura serta hubby nya =)

No comments:

Post a Comment