Fa'ai Fieko Teedoe Fiella suka suki kehidupan sendiri =)

Jan 19, 2011

Experience

Wahh ! merentas desa .. oke . give up , confirm tak boleh dapat top 20 . wee~ tu yang aku jangka . masakan mungkin dengan kaki yang agak kejang begini bisa berlari 6 km . hoho ! yesterday , aku dah puas melompat . first of all , memang confirm tak lepas . tapi , ramai yang expect aku lepas . wee~ setakat gaya je lebih , tapi kaki ni tak lepas , duduk tepi sudah lah . tapi , aku nak menatap kan blog ni dengan sesuatu yang bisa menarik .

Ketika aku tunggu "mama" dengan nad dalam kereta , borak borak lah jugak . masing masing punya ceritera yang tersendiri . tapi aku tabik lah dengan dia sebab dia tak reti nak berbahasa sangat dengan orang . then , kisah FB nak tutup ? noktah ! ada kebaikan dan keburukan FB ditutup . keburukan ; masing masing menggunakan dengan cara salah . kebaikan ; dapat aku mengenali semua pelajar di sekolah aku even name yang ade di IC mereka aku boleh hafal . sedang rancak berbual , sambil tu dengar lah jugak lagu yang sedang memekak tu . sharp ! time tu jugak lagu fav aku kedengaran ! tapi , sayang sekali .. lagu tu menjadi kan aku moody . sebab aku teringat kat seseorang yang minat jugak lagu tu .. serba salah aku di buatnya .(more to private) wee~

Kecoh dengan FB nak tutup , aku malas nak hurai kan apa apa lagi . kalau tutup ; tak kisah . wee~ mungkin it's better kot . tak perlu salah faham lagi , seperti yang berlaku dikalangan member aku sebelum ni , =) it's my time deleted folder yang ada . haha !

No comments:

Post a Comment